sunnuntai 13. toukokuuta 2012

maija 6.5 ja 13.5

ups en taaskaa kirjottanu viime kerrast vaikka piti..:D
6.5
iha super pieni kooste viime kerrasta :) maija oli iha kiva,ehkä vähä rasittava (taas,mut hei oon jo tottunu :'D) muute meni hyvi ja menin lopuks ilma satulaaki iha hetken ;)



13.5
hebbamuijjat.








moi.















kuvaspäm..:D mut joo tänää menin maijalla,rondy ja claudia meni romeol ja fluryl.tehtii kaikkee sekalaist ja lopuks mentii maastoon kävelee :) maija oli alkutunnista ihan HIRVEE.olin jos valmis lopettaa siihe paikkaan,mut henna vähä psyykkas ja sit parin nihkeen laukannoston jälkeen ponista löyty semmosii nappeja et huhhu ! sain menee ajoittain iha kivasti peräänannossa ja tosi rentona ja oli kiva kädelle ! :) olin toosi tyytyväine maijaan ja pitää vaa joka kerta nyt tulevil kerroil tehä samat kikat :'D

6 kommenttia:

  1. haha komee edustus mulla noissa kuvissa (y) :D mut joo kiva tää (:

    VastaaPoista
  2. Alakenttä on niiin oudon näkönen ilman sitä puskaa suojana, joudun aina miettii että mikäs paikka tuo tuossa on! :D

    VastaaPoista
  3. haha huomasin tän vast nyt mut ei hitto ku oon seksikäs tos kuvas mis me ollaa maijan kaa :D

    VastaaPoista