keskiviikko 15. elokuuta 2012

videopostaus !




eli olin helmin kanssa tallilla koko päivän maijailee ! :) tää oli siis jo sunnuntaina mutmut vegas oli muksa ja ei suostunu rendeeraa + olin laiska siirtää näi paljo tilaa vieviä klippejä.noh kumminki,mentii 12 mais tallille,laitoin maijan kuntoon ja helmi tuli just sopivasti ku olin kentälle menossa :) menin suht. rennosti ilman satulaa kipeän polven takia,ja iha hyvin meni :) maija oli vähän virkee mut sain maltillisesti kulkemaan :) sitte vietii se ulos ja siivottii kaappi + samassa syssyssä tehtiin varustepostaus ! sen jälkeen lähettii kauppaa ja sit illemmalla helmi ridas maijal :) meni ilma satulaa ja satulalla,otti vähä puomeja ja kouluuki meni.Oli kuulemma äryttävä ratsastaa :'D sit helmi oli alakentäl ekaa kertaa maijal,ja siel se vast oli helmi mielest ärsyttävä :DD ite oon nii tottunu nii vaa nauroin ku mu mielest se meni iha hyvi ::'DDD mut joo sit hoidettii maija kamoist pois ja laitettii safkat sille :).Olin sitte tallilla vielä hetkisen säätämässä ja helmi lähti sit vähä aijemmi ku mä :) olin ehkä puol 7 kotona.

olin tänään vuokolla mut e jaksa kirjottaa muutku et meni ok,menin silläki ilma satulaa suht kevyesti,otettiin kyllä aika paljon laukkaa ja yritin saada kunnolla pyöreeks,mut jaa en tiiä onnistuinko.vähä nosteli jalkoja enemmän mut tahti pysy aika samana,eli kumminki meni vrmaa iha ok ? pukitti pari pukkiakin :::DD aaw sen pukin o nii sulosii....:D
kuva ei tältä kerralta,mut vuokko on nii tui täs kuvas :3

2 kommenttia:

  1. Ku höpötitte kameralle oon satavarma et laitoitte kameran siihe vikin kaapin reunalle! :--D
    Kiva oli kattoo (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei laitettu ;) laitettiin semmoselle korokkeelle :D

      Poista